úterý 13. července 2010

13.7.2010 i obyčejně je krásně...







Maruška si brala k Jindovi medvěda maminku , že prý už je Kubíkovi tam smutno, prý se mu stýská……mluví o medvědech ale vím že to bere podle sebe, jenže do práce musím…

Našla jsem starou folii alu na přední sklo. Dala jsem ji Marušce přes sedačku, na přezkách u autosedačky to bylo šíleně znát. Když jsem otevřela auto, vždycky jsme je chladila rukama a přebírala horko co to šlo. Vedro je smrtící pořád. Nalezená folie pomohla. Chtělo se mi až brečet, když Maruška pořád dokola děkovala, že jsem měla nápad,a že jsem tu folii našla. Naprosto šťastná že jsou jakš takš studený pásy. Ona měla tak vděčném tón a mlela to pořád dokola, že mě to dojalo, ona teda děkuje za všechno , ale tohle jí srdíčko zaplesalo, taková maličkost a ona děkuje jak když jí koupím barák….:o))))

Jindra odešel dřív k tátoví kvůli fotbalu. My jsme stihli ještě něco pobalit . Stavit se na nákupu, navézt zas zásobu vody. Před Lídlem hopsal vrabčák div ne u nohy. No Maruška mě ho vyplašila , schválně, a že mám vyfotit toho krásného pejska mi povídala.. tak tady je….pak jsme ještě klusly do Kiku. Za 10 minut zavírali, ale mamče jsem splnila úkol, potřebovala dárek. Jindrovi neměli co jsem chtěla, tak jsme koupili provizorně zatím ponožky a on byl táák rád, páč je potřeboval. :o)))) Když jsme přijeli k našim byla tam teta Maruška, ale já s Maruškou ještě vyrazila na pidi prochajdu ke kruháku. Malovali zvova pruhy a ty kužely v zapadajícím slunci… no úchyl….


1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

nejsi úchyl, máš oko:-)