čtvrtek 15. července 2010

15.7.2010 večer na vsi,...








Dnes jsme si nechala vyjet rozpis na 4 směny je jinej než dřív, víkendy jsou volný dva,ale jsou zas vydřený víkendovýma 12ctkama a 8 hodinovýma přestávkami mezi směnama.my máme co dělat abychom vylezli schody po těch 8 hodinách. Potřebovala jsme vědět, zda jsme schopní odchodit vetší část plavča,ale rušit ho nechci, snad to skončí. Při nejhorším odchodíme půlku. Při nejlepčím to přežiju i při noční. Ráno z noční na plavčo, uvařit oběd a pak se prospat trošku na noční 12ctku. Musím to dát, Maruška plavání miluje….

Mamču s babičkou jsme odvezli do Ovávše a jeli Jindrovi jež na nás čekal doma. No moc už jsme toho dnes nepodělala, ale vyřídila jsem banku, už jsem neměla korunky a karta půl měsíce propadlá, jsme si dnes jaksi koupila za 300 supe černobílý plavky, v Penny, zkoušela jsem se přes oblečení, to musel bejt pohled….Jenže radši koupím teď levný , hezký než pak z zimě shánět nouzově nějaký bláznový divoký vzory od ťamanů . tak jsme utratila ten zbytek rychleji než bylo v plánu. Tak jsme poprosila babičku až si vezme ceduli a přibrzdila si pěší zóně přimo před bankou. Čas byl dnes drahocenný a výměna karty mě místo hodiny cesty s Maruškou po městě , neb všechno zkoumá a věčně někam zdrhá, nebo se zakecá…vyšla na 5-8 minut, dýl ne….a Maruška se hihňala, protože se jí líbilo, že auto na kočičích hlavách Husovy ulice drncá…

Stihli jsme jen to kafe a večer jeli spát do Ohavče ,abych mohla spát s Maruškou . Cestou tam jsme ještě vezli druhý kufr do Holína , zakecaly ses Maruškou a tak jsme se koupaly až v půl 10 večer na dvoře ve škopku , ať má Maruška dobrodůžo . I večer bylo 30 stupňů venku. Maruška mi včak tu teplou ze škopku vylila , že se do něj nevejdu… no pravdu měla, my velká máme svůj systém,že…. Tak jsme se myla ve studený, teta akčně stáhla moc bojler tak teplá nebyla. Mě to neva, ze studny byla fakt ledovka….noc byla trochu děsná, spali jsme v pokojíčku , kde byla dílna, Maruška poprvé, v noci byla bouřka a ona se budila a honem nevěděla . kde je… ale zmákly jsme to. Ráno jsem byla trochu jak zombie…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

mně ti přijde ža to snad ani neí možný ve 2.století..není t proti zákoníku práce????