pátek 30. července 2010

30.7.2010 Káfíčkový pátek a hopsavý kamarád.









Maruška mi dopřála luxusní dovolenkové ráno . Šla jsem spát ve 4 dělajíc kalendáře, vstala v 8 a hrála si za mýma zádama a na mých zádech a přijemně šimrala k uspání, tak jsme 3/4 hodinky takhle povegetili, dnes poprvý nemusím balit v bytě, už budu jen vykládat, pokud přijdu na to kam:o))))) Vyžehlila jsem obr hromadu prádla , co se nashromáždila za dobu stěhování zase. Uklohnili jsme si fajnovej prázdninovej oběd. Po poledním dáchánku jsme všichni jeli na Paku. Za Janou s její rodinkou, naše holky jsou stejný den narozené a podle toho si rozumí. Cestou tam jsme zažili obr zácpu před Ulibicema,já bych asi nemohla žít v Praze.

Bylo to fajn odpoledne u kafíčka, holky si pohráli, to je děs jak už i ten Matěj je velikej. Mají doma malého klokana, tak byla u vytržení, i když nevěděla co dřív, spíš si hrála s Janičkou. Přišlo mi, že u vytržení byl víc Jindra. Myslím si, že až bude šetřit na něco navrch, tak místo operace očí a dovolené u moře vyhraje klokan :DDDD

0 komentářů: