pátek 23. července 2010

23.7.2010 Civííííl







Pátek, civííííl . 14dní dovolené. Ráno se stavuju v Tescu a pořizuju nákup na víkend a co potřebovala dovézt mamča. Prší, prší a prší. Tuhle báječnou fotku jsem pořídila ráno,. Když jsem přijela z práce, Maruška ještě v košilce na záhrobci nevěděla koho mačkat dřív Chtěla jsem si lehnout na hodinu ,po poslední noční spát nechodím,a le pršavý počasí a vyčerpání sil, prostě jsem se probudila až v 11hodin. No aspoň jsme měli k obědu polívčičku z čerstvě vytažené zeleninky a čerstvý vdolky s rohlíkama. Tak jak je vždycky babička píkává. Není na světě větší slast, než vdolky, čerstvě upečený. To se v tu ránu vrací tolik vzpomínek z mládí…

Maruška nosila trpaslíka v podpaždí, aby nezmok…..Byla úžasná,ale nepostála a babička potřebovala cosi hned.. tak jsme ulovila aspoň nějakou. Trpaslík s trpaslíkem. Pak ho čapla blbě a já vystartovala, nestihla jsem to,špatně se pokládal. A Maruška s nim ťukla a bylo po noze – Já se fakt rozlobila, protože jsem jí řikala ať dává pozor.. a ona hned sbírala střepy,že ho slepí, tä že se omlouvá, to člověk odpustí hned….Odpoledne jsme gruntovali. Ty dvě jsou jak demoliční bordelizační četa. Navíc se zbláznila lednička, tak jsem strávila hromadu času vysekáváním ledu. Maruška pak nechtěla čurat do záchodu na led tak zase bylo veselo :o))))))

0 komentářů: