sobota 24. července 2010

24.7.2010 Macecha co housle nekoupí....:o)


Dopolko jsme strávili vařením. Polívčička , pečená kachýnka , byla za 42 kilo takže vyžírka za pár kaček na 2dny , zelíčko a knedlíček. PO Ten to obědě Jindra odcházel hrát na svatbu. Maruška brečela a vyčítala mi, že ji nechci koupit housle. Jindra ji už dávno říkala, že jestli s nim chce chodit hrát, že je potřebuje, a ona teď brečí, že jsem zlá matka :o))) Ona chce prstě se strejdou….

Maruška usmula s pláčem, chtěla prostě s ním, pak se vzbudila po půl 5, teda já dřív a vzdudila jsem jí. S tím deficitem z noční jsem to prostě brala s ní a v René místnosti, když spí, nemůžu nic dělat…Pak jsme teda vystartovali a makali až skoro do večera, jeden pořádnej zátah zase….V podvečer jsme zajeli pro babičky do Ohavče….

Kluci to tentokrát schytali, po 8 a půl hodinách odešel zesilovač, půl hodinky před koncem, když tam bylo jen 10 lidí, paní matka strhla třetinu výdělku, který na dnešní domu ani není velký a ještě sprostě nadávala. Jako by za to mohli a jako by na té půlhodině stál svět…..

0 komentářů: