čtvrtek 17. dubna 2008

16.4.2008 Žbluňk


Tak dnes nic, dopolčo jsme byli s Maruškou doma, já vařila Petrovi rizoto, odpoledne s ní šel Petr ven a já vysvětlovala Lence zas Visty, neb mi tu nechala svého noťase na 3 dny., tak jsem zase dělala "pančitelku" Takže to zachránila vana, těhlech fotek mám mraky. miluju tuhle zamrzlou vodu. Na kapky jako Klarisa se můj foťák nezmůže ...Takovýhlech fotek mám mraky, ale jelikož nebo do projektu nic pořádnýho tak jsem to zachtaňovala ve vaně.

9 komentářů:

katcha řekl(a)...

krásná"zmrzlá"voda a nefalšovaný štastný Maruščin výraz,parádní momentka

Ro řekl(a)...

dokonalé, jak to štěstí, tak kapičky - hodně dobrý "náhradní plán" :-))))

Lenka Pokorná řekl(a)...

:-D naprosto úžasná fotka!!!!
Jak šťastná Maruška tak voda...

M-Kocurek řekl(a)...

Co se ti na kapkách nezdá? Jsou super a jak vidím, Maruška je naprosto spokojené dítě! :o)

Lucka73 řekl(a)...

Si děláš PRČU, ne?? Tak takovýhle jsem doufala, že zachytím dneska já (ještě nemám stahnuto) a chtěla jsem se chlubit, jaká jsem šikulka!!!


A navíc - ty máš ještě SUPER modela!!

Lesana řekl(a)...

Senzační momentka, ten radostný výraz a ty úžasné kapky vody... :o)

Dadouch řekl(a)...

Téééda, to je úžasná fotka a Maruška je naprosto spokojené dítko :o)

dib řekl(a)...

parádní, veselá a hravá fotka.

Anonymní řekl(a)...

such a sweet little p-ss y