sobota 19. dubna 2008

18.4.2008 Hrad,herna,zeměkoule a buchtičky


Kdybych měla vybrat jen jednu, byla by to tahle, ten hrad z písku ozdobený pampeliškama mě prostě dostal.....

Ale mám zas 4 kusy, projekt neprojekt, prostě musím. Tahle je trochu mázlá, ale dokumentační. Takto Maruška stěhuje nábytek v herně po plavání, jí nestačí jedna židle, musí táhnout dvě. Ale chci dát příběh, proto ten bazén. Jedna Maminka dnes měla velkou rýmu a možná ještě něco, prostě nemohla do vody, tak přijela s bráchou že ji zastoupí, jenže Kubík nechtěl se strejdou plavat ani náhodou. Tak to prostě vzdali a šli domů, loučili se ze břehu. Zrovna jsme lovili míčky a házeli je do koše. Maruška místo do koše je dávala Kubíkovi, oba dva co držela. Když si je převzal vážně "letěla" vodou po stupínku kde děti dosáhnou ulovit další dva míčky ve vodě, aby dala Kubíkovi další když brečí. Oni zrovna odešli, to jste měli vidět to zklamání v Marušciných očích, že už se o ty míčky nemá s kým podělit. Taková je prostě moje Maruška. Podělí se o co může, dneska mě s tímhle vážně dostala.

No a konečně jsem v Jičíně objevila ještě poslední komunistické hřiště neodpovídající normám EU. Takze jsem ho honem nafotila než ho taky vybagrujou. A mohla jsem Marušku konečně povozit a hlavně vyfotit na klasické "zeměkouli"tak jsem ji prostě musela dát....

No a byly jsme já a Maruška u mamči na obědě, sama si je dělat pro sebe nebudu, na nedělní oběd se moc nehodí a Maruška sní dvě, tak to zatím nemá cenu. Prostě jsme udělali hromadnou obědovou slezinu a buchtičky s krémem. "Buchtičky se šódó zapíkel jsem je vodóo... "

5 komentářů:

Lenka Pokorná řekl(a)...

Liduš dokumentační Maruška je úžasná!!!! Je to šikulka ;-)

M-Kocurek řekl(a)...

Super fotky! :o)

Lucka73 řekl(a)...

Joo, Maruška je borec!!! Taky se mi moc líbí, jak stěhuje a ještě v těch lacláčích - takovej krteček malej pracovitej :o))

Sarah řekl(a)...

Barbarkooo, ty tvoje fotky Marušky jsou prostě boží! Jak ta stěhovací, tak ta na zeměkouli jsou parádní! A ode mě to platí, protože já fotky dětí nerada (i když sama je taky dělám :-) )

dib řekl(a)...

tak jak už bylo řečeno :-) a já už se moc těším na fotky s novým foťákem, to bude eště lepčí! (su pozadu, no..)