úterý 8. dubna 2008

7.4,2008 Tátovo mládí


Maruška celý den horečku, tak jsme se nikam nedostali, byla jsem ještě nějak unešená z dne předchozího se vzpomínkou na vše krásné, že mi večer klaplo "nouzovka" měla jsem fotky mé nejlepší kamarádky Barunky s Maruškou, jenže ona je kočka a stále jí připadá, že všude vypadá blbě. Nikdo není toho názoru, ale nebudu jí teda dráždit a cvakla jsem lampu.. všimněte si motivů, tu vyřezával můj taťka když byl mladší a měl ještě koníčky.

3 komentářů:

Ro řekl(a)...

chichi, tatínek měl zajímavé koníčky, kdo mu stál/ležel modelem?
Ale fotka je to teda moc povedená

Lucka73 řekl(a)...

Jj, koukám, že tatínek měl jaský koníčky :o))))) A docela škoda -určitě je šikounej a lampa je pěkná...

dib řekl(a)...

tak to se ti fakt povedlo.. byl mladý a ještě měl koníčky :-) já tam ale fakt koníky nevidím :-D