úterý 17. června 2008

15.6.2008 ZOO Dvůr Králové nad Labem



Já vím že to nemá s jednou projektovou fotkou nic společnýho, ale já miluju zvířátka a znám lidičky, který mi chodí na blog na fotečky a nechce se mi je cpát jinam kvůli tomu že občas přestřelim projekt o 1-2 fotky, takže zvířátková tapetáž. Maruška byla nadšená včem zvířátkům říkala "pocem" a když tam nebylo ve výběhu tak hlásila "kde jéééé"

U tohodle ptáčka jsem si říkala, že si budu pamatovat jak se jmenuje... a prd

Tak ošklivej až je krásnej........

Lemuři, bylo jich tam nějak málo, takovou bandu jich měli :(

hříbě zebry, neřeknu jaké v druzích se nevyznám

Tady se tak krásně oždibovaly

žirafa, škoda ze nešla blíž miluju jejich nádherný oči

elegance na entou

Tyhle zadečky miluju......

Kojící paní pakoňová....

jeden lenošící nosorožec, ten musí mít těžkou hlavu........

Jeden ohromnej ibišek z pavilonu plazů, měl tam pěkně vlhko...

jeden místní vrabčák

a místní čmelák se zrovna poved tak správně zapíchlej

jeden velbloud s úžasným chrupem

relaxující antilopa.......

Čáp Marabu si vyhřívá perutě......

Tady u Surikat teda 3 ale byla to úzasná rodinka a měli miminka...

prostě rodinné štěstí...

a hlídající starostlivá mamka......

Tenhle ksichtík nešel nedát...

Se mi povedl pavouk, zrovna když mám ze ZOO zásobu fotek

Jeřáby miluju odmala

nejmenší opičky na světě...........

největší savec Maruška mu říkala taky "kůň"...

rozhodně je to savec co se týče přesného jména opět okno..

čičííííííííí

Plameňák sedící na vajíčku....

a fascinovali mě Pelikáni a že se mohlo k nim do výběhu tak jsem si krásně mohla užít načechraných heboučkých hlaviček..


.
A plameňák sice mázlej, ale ten tanec s křídly měl své kouzlo...

7 komentářů:

Jill řekl(a)...

Nádherný fotky! Nejvíc se mi teda líbí ty zebry, žirafy a slon. Zebří zadky jsou taky zajímavý záběr.

Miraza řekl(a)...

Liduš,máš překrásné fotky,všechny,ale zvířátka jsou opravdu super záběry.

Anonymní řekl(a)...

Páni to skvělých fotek. Ve čtvrtek už budu mít stejný foťák, tak se taky těším na fotky ........ ;o)

Jitul-Diďa řekl(a)...

krásný fotky :-)

dib řekl(a)...

no to je mazec!! jsou nádherné.. pelikání hlava, plameňák s vajíčkem, slon s fantastickým pozadím, surikaty v obětí ležící na sluníčku, velbloud, zebry, nosorožec, papouši, no teda, tolik nádherných fotek nemám ze všech návštěv zoo dohromady, paráda!!

milu řekl(a)...

Opravdu bomastický fotky, nádhera, koukám na ně stále dokola!

KH řekl(a)...

krásný fotky, fakt moc povedené. muselo to dát spoustu práce a hlavně času, vychytat ten správný úhel. gratuluju!
extra se mi líbí ti první papoušci, zebry, jak se oňuchávají, i ty zebří zadky :-D a hlava žirafy...
agáta