úterý 3. června 2008

31.5.2008 Pohádkový park sobota


Ještě když jsem měla foták na film, jsem u ptáků na Sychrově vycvakala xx filmů. Jsou prostě úžasní..... jeden kříženec

Jedna z holek od kuší, jsou 4 a jak podle kopíráku, to si musí rodíče chystat místo kuší palné zbraně..... :o)))

Tyhle pohledy skrz zábradlí u schodů na Sychrově miluju

Honzík od Celenky učil Marušku pít brčkem, nakonec to skončilo takhle, ta holka se měla, měla 3 kluky kteří jí stále obletovali a div jí neumačkali..

Jeden pstruh ze stálé výstavy ve sklepení zámku..

Pohled do pytlíku bonbónů, večer jsme byli na rohu v hospodě si dát něco studeného, bo byl pařák, děti tam rádili tak tajfuny a dokážete si představit jak Maruška vypadala, když chodila na tyhle bombony a ještě to dozdobila další dávkou nalepené špíny k prachu co se na ní nastřádal za celý den. Vypadala jak kominík.

Na chatě nás bylo , pohoda 20 lidí, 4 auta mezi tím 3 koně, prostě pohodáááá. Tohle jedna večerní, má atmosféru té noci. Nakonec nás do chaty vyhlal lijavec, pak do 2h do rána jsme hráli a zpívali. Celenka a Pavel prostě váleli na sladký dřeva, prostě úúúžooooo. Miluju tyhle večery a dny s naší partičkou.

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Tak teda ta "ohňová" - to je moje srdcovka. Takhle by měla vypadat moje fotka do soutěže. Jenže.. nejni oheň, nejni nikdo, kdo by zahál.. A nakonec . já bych asi ani nefotila, jen zpívala (falešně, ale za to nahlas a ráda...) a užívala si nádhernou atmosféru....

dib řekl(a)...

teda, liduš, ta ohňová se ti moc povedla!! a kudrnatá holčička je .. jako zjevení z andělské říše.