pátek 27. června 2008

27.6.2008 Kyti, růže a vosička


Teta chtěla vyfotit tuhle kyti, no ne že bych ji já vyfotit nechtěla, ale nevěděla jsem o ní že jooo jinak hned cvakám jak ďas. Tak jsem cvakala jak ďas po upozornění. Vykletla jí, a kvete jen 24 hodin, proč všechny tak úžasný kytky kverou tak krátce...

Kytek je teda všude hafo, ale když já je tááák milujuuuuuuuuuuuu

A jeden můj fotografickej "lift" Lucka měla včelu a pampelišku já mám vosičku a zvonky. Není to dokonalý, ale vzhledem k rychlosti pohybu se docela zadařilo.

3 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Pestřenka v letu vypadá hezky :o) Taky jsem si už říkala, že jestli chci fotit hmyz za letu, tak by nebylo od věci začít s pestřenkami, když tak rády "postávají" ve vzduchu na místě... ale zatím jsem nikdy ani nestihla vytáhnout včas foťák :o)

dib řekl(a)...

oně kytky jsou krásné, ovšem hmyzák v "útku" je parádní, skvělý záběr!! vypadá děsně živě, aj krásnýma barvama..

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Vosička v akci je super! povedená fotka