úterý 24. června 2008

24.6.2008 brouk atlet, kvak a na čekané


Tady toho brouka jsme potkali cestou do zahradního centra... taková atletická ploštice

Jedno zátiší ze zahradního centra, jsem si na tom potůčku tam zkoušela "dlouhou vodu" to může jenom blázen jako já že jooo, ale žába byla hezčí :o))))

No a pčedlouhá cesta domů s Maruškou, na kočárku dělala psí kusy, když šla pěšky stála u každýho krámu a ptala se "kde je pani" , nebo zas zdrhala úplně jinam. Tady je chvilka kde sedí.. na stojanu pro kola. Opět moje milované večerní světlo. Dnes jsem byla většinu dne bezdětná, udala jsem ji u babičky a dědy, ráno jsem zjistila, že si frajerka večer otevřela mrazák, který jsem asi před 4 dny odmrazila, vymyla a srovnala. A ráno všude poteklé rozmrazené višně.

4 komentářů:

Sonya Scrap řekl(a)...

Mě se nejvíc líbí fotka s Maruškou, je sladká :-))

Anonymní řekl(a)...

Tak sem, na tvé fotky se chodím kochat moc ráda 8-) .....

milu řekl(a)...

Pěkné fotečky

dib řekl(a)...

broučí atlet - skvělý záběr.. jenom bych to úplně ořezala, zaniká v nepodstatném rohu..
podvečerní maruška moc krásná..