pátek 25. července 2008

24.7.2008 ..úvahy...

Maruška se láduje tvarohem na schodech které pro mě znamenají mládí, tajemnství půdy a ošlapané léty. Koukám na ní a chce se mi břečet, když vím, že nebude vyrůstat mezi slepicema , králíkama, kozama jako já, všechno se nějak potentočkovaný když kouknu k Lucce 73 je všechno hned malicherné .....
fotka: je mázlá, ale m,á kouzlo okamžiku, byli jme v Ohavči, Maruška lítala po dvoře v gumákách a dělali jsme "budiny" nikdo mám nadadával, bylo nám úžasně a .....
... domů se mi nechtělo. Petr byl vytočenej proto, že jsem mu nedala 200kč kamarádovi na svatební dar, díky jeho dluhů se plácám s miminálním rozpočtem z kterého by leckdo nevyšel ani do půlky měsíce, na nájmu chybí doplatit 2000, na kontě díra jak blázen, chodil ma melouchy aby se tohle všechno dopalatilo a nikde nic, místo uznání, že mám pravdu, že by se tohle mělo zaplatit z peněz z melouchu je mi "spíláno" slušně řečeno ale s večerním výstupem a slovníkem i před Maruškou neb u toho ještě jedla kaši se to nedá srovnat...nechtělo se mi ten den domů, začalo to odpoledne, ještě se se mnou hádal po SMSkách. Jsem si dovolila podotknout cosi, o tom, že zodpovědný otec dokáže zajistit rodinu a pro kamaráda se může přetrhnout, byl prodat blohově svá CD v bazaru, v dnešní době internetu a stahování je těžko někdo koupí, ale pro kamaráda, jo, ale rodina, ať se postará sama. Ať si nadává jak chce, že to tady píšu, je to pravda pravdoucí....

Je to teď všechno nejak křehký, jen to prasknout....
Seno...tohle je jen hnusný opršelý shrabaný z pole, sekaný jen ab bylo posekáno, v délce jak psala prababička v kronice, jak to kdosi sekal, že kašlal na první sekání a sekal pak až otavu, že na jedný straně to kůň žral a na druhý to z něj už lezlo. Seno nesušíme, co nejsou králíci, byla to dřina, ale na druhou stranu jsem ji milovala, úžasně vonělo, a voní mi doteď cítím z něho ty starý krásný časy.....

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

NÁDHERNÉ FOTKY:-))

Lesana řekl(a)...

Maruška s bublinou je tak kouzelnáááá :o)