neděle 21. prosince 2008

21.12.2008 Kočika se koupe

Dnes dopoledne mě Maruška dostala, že chodila s fotákem , natočený ho měla na sebe, koukala do objektivu a říkala. „podívejte se , fotím „ :o))))) Pak jsme prali kočičku, tady je připravená v pračce. Maruška nejdřív nadšená , ale jak viděl kočičku namočenou v bublinkách a točit tak skoro plakala a chtěla ji vyndat. Tak jsme vysvělovali že kočička se koupe, nakonec nám to prošlo.


dopoledne jsem plácala falešné Raraelo. Maruška mi podávala mandličky, hned hlásila „madličky“ Po obědě jsem udělala vosí hnízda. Než jsem je uložila na balkón. dala jsem jedno Marušce, už jsem zavřela dveře na balkón, když Maruška přiběhla a tak krásně to řekla „maninko, prosím ještě jeden“ tak jsem ho dala. Zapoměla jsme napsat jak perfektně jsme s Maruškou zpívali a povídali tak také už nádherně počítala do deseti. Pak jsme jela do bytu, kde jsem měla sraz s Alenou, přivezla Marušce ze států spoustu nádherných věciček, to bude Maruška kočka na Etnou. Přišla i s tetou Jitkou, která Marušce přinesla po dceři kuchyňku. To bude radosti, zrovna jsem ji zabalila do banánovou pod strom. To bude radosti. Už se těším na ty svítící očíčka :o)))))) Pak jsme se stavili v Kaufu pro chleba , odvezla jsme Alenku domů, dala mi spoustu krásných věcí a já se musím přiznat já se zamilovala do úžasné plyšové ponožky na sladkosti. Je úžasná a hebká a velká no mazlící, ale neukazuju v projektu, Marušce do ní dám pod stromek vitaminové medvídky od Alči.



1 komentářů:

Jill řekl(a)...

No teda Maruška kouká úpěnlivě do tý pračky, kdy už bude ta kočička vykoupaná.