čtvrtek 10. června 2010

10.6.2010 přípravy


Maruška v pohodě, utíká mi a já ji nemůžu dohnat , spala jsem hodinu . pak vyrážíme k Jindrovi. Cestou na poštu a Marušce pro ponožky. Zjistili jsme že nemá, že skoro ze všech vyrostla. Tak jsem poprvé šla kupovat ponožky, Díky všem co mám posílají balíčky po dětech, abychom to zmákli, čtvery ponožky 120 korun. Pak jsme dali kafčo a snědli oběd. Pak jsem přeprala Marušku a dal ji spát. Sama pohonila nějaký resty. Když se vzbudila , jeli jsme na nákup. Jelikož všude měli něco tak jsme vzali kruh Kaufland, Penny a Tesco. V Penny se Maruška zamilovala do stoličky s medvídkem Pú. Bude ji mít na ryby prý, stála jen 150kaček a nebudem muset tahat neskladnou plastovou židličku. Teploty trhaly rekordy. Lilo z nás pořád. Zbytek dne jsem dávala do kupy věci na víkend, ráno frčíme , to bude bááájo . a mám den dovolené abych se nevyspalá nemlátila v autě a nespala se zalomeným krkem za jízdy, je takovej pařák , chudáci holky v práci, já o poslední noční vypila 2 a půl litru vody a na záchod jsme nepotřebovala ani jednou, vykapalo to jinudy :o(

0 komentářů: