úterý 22. června 2010

22.6.2010 naše kámošky







Bára s Terezkou mě čelaly u Flory. Domů jsme přijely spolu a pro Marušku to bylo úžasné překvapení, já si pofotila své dva nejlepší modely co znám. Vždycky se tak rády vidíme. A Maruška svou vášní k Terezce vždycky rozbouří hladinu hormonů. Mamča pak s náma jela domů, chtěla v krámě tam u nás na druhé straně města cosik, tak se tá jednu cestu svezla s náma. Tak jsme zatím šli trochu debordelitovat, co slečny udělaly a připravili kávičku a jahodové poháry z druhé půlky jahod. Mamča si aspoň konečně prohlídla fotky z taťkových 60tin měsíc zpátky, není čas. :O( Mamča pak šla domů, Jindra taky, já ještě čekala na pračku a když jsme šla věšet cejchy, tak jsem se zase opět zdržela, kostel byl v krásném západu no, červený mráčky a tááák. No je to úchylka no :o))))

A dnes má Maruška svůj velký den, no pro někoho by to byl velký den i tak, v dnešní době elekronické pošty. Maruška dostala první dopis od kluka. Byl od Kubíčka od Siťi,prý „donutil“ maminku aby Marušce uháčkovala čepici. Na srazu jí říkal krásně „Mňauka“ to podle toho že byla pořád namalovaná jako kočka. Přimaloval jí k tomu obrázky, no bylo to úžasný a čepička parádní, hned z ní je taková slečna, i když rebelku v sobe nezapře, nepostojí, se mi ni povedlo vyfotit jen s Terezkou, venku jsem neuhnala fotku ani jednu. Maruška prostě népozuje, tu musím lovit. Takže Maruška v parádní čepici bude publikována až bude ulovena jakš takš ostře :o))))

1 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Kostel a lavičková se mi moc líbí!!!!!