středa 9. června 2010

9.6.2010 odměny pro zvířátka
















Noční byla vážně perná , ráno jsem padla, Jindra přivezl Marušku , dali jsme si kafčo a už musel jet. Dali jsme si polívku a Maruška ani nejedla. Nasměrovala jsme ji do kuchyně, šla jen nalít polívku a když ji sháněla, už spala a to nebylo ani 12. Takže Jindra jel do práce a já honila resty, začala balit na víkend a povedlo se mi i vyrovnat pár věcí v rámci stěhování. Pak jsme odnesly fotky z Božího Těla na místo určení a k publikaci. Došli na nákup páč jsem potřebovala dámské ehm. Maruška protože nesnědla oběd, tak se nanuk nekonal, uznala to a místo sebe potěšila Ťapinu a kocourka a koupila jim konzervy , místo svýho nanuka. Pak dostala hlad a naložila si do košíku rohlíky. Pak se chuděra vychovaná ptala, jestli rohlík může . Nějak měla výpadek, že rohlík je jídlo a ne odměna. Na zahrádce postavili novou ohradu na kompost, Maruška si do ní vlezla a děla kozu a mečela :o))) Šla jsme spát kdoví kdy zase. Venku se hnala bouřka, tak jsem si dala ještě půlhodinu. Přilehla si Maruška rozpálená jak pětník , měla 38,8 a před spaním ještě blinkala. Za 15 minut jsem měla jet do práce a dozvěděla jsme se, že babičky už jsou zbalený a chtějí domů. Tak se konal megarychlej přesun. S plným kufrem tašek a babičkou o dvou holích. Ale stihla jsem to.

0 komentářů: