pondělí 12. července 2010

12.7.2010 já prostě lovím...













Pořád smrtelný vedro. Stihla jsme jen přijít, najíst , premístit se k Jindrovi , dát zas sprchu a za chvíli jsme museli jen zalívat zahradu od Ohavče. No bylo nádherně, večerní světlo mě nedalo a nahnala jsemmarušku za barák. Když se mi povedlo vyladit foťák do stabilní polohy , tak aby nespad a dal se oběhnout (je tam zeď naskládaná ze šudrů¨) tak mi Maruška dala jen 2 pokusy na první jsem se netrefila, na druhej jsme zas přehlídla dlouhý stéblo.. já chci taky krásnou fotku s Maruškou…. Pak jsem zkusila ještě pokusy s protisvětlem ala Milul :o))) no když se mi povedlo naštelovat foťák do správnýho úhlu, aby to bylo úplně akorát a přitom bezpečný pro čip,tak mi nenávratně zdrhla Maruška že nebude poslouchat. Takže mám jen pár stelovacích, kde je vidět že Maru nepostojí a já lovím… a ani obilné se nekonaly zapíchla jsme Marušku do vyšlapaného plácku a ona se s tímhle výrazem vybrodila….ale ještě bude opáčko, loni to vyšlo :o)))))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

mně se íběj..a basta!