pátek 2. července 2010

2.7.2010 páteční lov...




Jindra si vzal neplánovaně dovolenou, škoda že se to nevědělo dřív , mohli jsme si ji užít spolu, i když u nás je to nerálný, ale co kdyby náhodou dali. Tak jsem dopoledne spala a odpoledne jsme odvezli babičky do Ohavče. Tam jsme strávili odpoledne . ¨Jindra koupil Marušce prut s rybičkama na magnety za rozbitý koleno, ten mi ji rozmazluje…no když to srovnám s jejím biologickým otcem, když jsme byli v nemocnici s tímhle, Marušce bylo tak 9 měsíců , obden převazy pod narkozou, on dokázal jen nechodit do práce a chlastat. A ještě Marušce ukradl peníze co byly její na přilepšenou, co jí kdo dal a poslal , měla jsem je chovaný v kapsičce u foťáku. Takže neříkám vůbec nic, skoro jsme se rozbrečela, když sedelana schodech pod záhrobcem a povídala. „tohle mi koupil hodnej táta , děkuju tatínku“

Vzali jsme z gruntu auto, tak bylo chvíli jak když vyjede z pásu ve fabrice, než jsem zase zaparkovala , pod kvetoucíma lípama, jinde to nešlo, jsou všude. Maruška strašně pomáhala. :o)

0 komentářů: