sobota 3. července 2010

3.7.2010 podvečerní cvakání...






























Moje boty po návratu z pole byla nazdobené dle posldní mody :DDD

Celý den jsme v podstatě plnili úkol víkendu a stěhovali. Jindra si všimnul, že Maruška pořád něco obvazuje, no na doktora si hraje pořád, vidí to u babičky jak se fačuje každý den. On šel a hned jí koupil kufřík s doktořinou. Takže Maruška celý den někoho vyšetřuje :o))))

Až v podvečer jsme šli ven aby se holky vylítaly. Přes den bylo stejně vedro na umření. V podvečer jsme vyrazili na malý nákup , co mám chybělo. Pak jsme vzali tašku s rohlíkama co jsme posbírali zapadlé v hloubi špajzky a šli jsme nakrmit rybičky a kačenky k rybníku, že se holky proběhnou. Co čert nechtěl, hned u kraje byly labutě s labuťátkama. No starej syčel jak o život. Cestou tam jsme ho opili rohlíkem a proběhli. Pak se přišli přiživit k rybám, tam se vždycky vaří voda, žeč nadskakujou kačeny. Jenže Ťapina co chvíli vyjížděla na labutě, tak prostě syčely, Maruška se začala bát, tak jsme šli k autu, než labuťák doplaval na své oblíbené místo se svou rodinkou, pár fotek v rychlosti jsem ukořistila. Zvolili jsme teda náhradní běhací prostor. Šli jsme za hřbitov do polí.Holky to tam tak chytlo, lítaly v poli, Maruška skákala (tuším že to byla vojtěška? ) No na mini prostoru se vyběhaly a utahaly,ale byla rychlý, takže úlovky jsou vážně ulovený , bylo jich dost, to večerní světlo vylo prostě jako vždy úchvatný. Já vymlátila kartu do konce, páč jsem nahodila RAW, protože světla už málo, ať se to líp zachraňuje :o)))) a až na poslední fotce se mi povedlo vyfotit holky spolu, nevím co jen ten moment tak zaujalo, na co se dívaly, ale na zlomek sekundy seděly v klidu a vedle sebe. Vznikla milovaná srdcovka….Až na to budou korunky a prostor, dám ji udělat na plátno.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚžasné fotky..a maru jako vždycky kouzelná:-)