úterý 15. září 2009

15.9.2009 Návstěvní den

Dnes byl opravdu návštěvní den, poprvé s nám přišla Jana, když to měla k nám blíž tak u nás přespávala . Teď potřebovala pomoct s fotkama z dovolené tak přišla na kafčo. Odcházela až po polední tak jsme se najedli a dali dáchánek (mamka to zas přepískla a šla spát v půl 4 žéééé) Pak přijel na kafe táta,, ten adoptovanej. Jeden den volna a v boji s kalamitou a teď s kůrovcem. Pobyl jen chvilku, chudák utahanej. Ale Maruška mě dostala, jen co odjel, tak se ptala kam jel. říkám domů a ona na to „trabantem?“ Kdybych hledala v projektu tak to najdu , ale odhadem tu byli naposled někdy v květnu. Marušce se trabant okamžitě vybavil. Tondou dvě slova kde říká R. „trabant a dinosaury“ nevím jaké iy dinosaury říká místo dinosauři. Když odjel táta byla všude tma, černo na obzoru. Díky Sitě jsem pak dala dohromady blog ,možná to tady někdo zažil, ty barvy co se mi tu splašily. Tu to bylo jak u kolotočářů. Pak už byl takřka večer a tak jsem vymyslela , že vytáhneme poprvé vodovky, ať je legrace.


Maruška mě ještě učila. „maminko namoč si, dej si barvičku a mazej“ strašně se jí to líbilo. No a než jsem nachytala večeři a to jsme se otočila fakt jen na chvilku. Tak se takhle zmastila. Během minutky byla svlečená a takhle zřízená . Pak jsem jí vydrbala ve vodě a nechala ji domáchat. Během chvíli byla zpátky v pokoji zmastěná od vodovek, jež jsem vypláchla a dala sušit, protože je Maruška fakt zřídila , tak byla barvy namíchaný a ona si v koupelně do nich hrábla a že jsme malovat ještě :o)))) a všude obtištěný ruce :o))) no máme to veselo…



Jedna kvízová otázka, který tvor do skupiny nepatří :o)))) za tvory , Maruščiny výtvory :o))))

1 komentářů:

dobrotova řekl(a)...

Barbarko, zase spousta super fotek!