úterý 18. května 2010

18.5.2010 Rovných 60

Dnes vás zahltím Maruščinou láskou, Terezkou



Dnes má taťka rovných 60. Já z práce sotva dolezla. Pitomý nohy. Dala jsem chvíli spánku a vyrazila k zubařovi. Víc jak 3 roky plánuje že mi vytrhne moudrák, v zubech mám 2 díry z kterých mi už dávno vypadly jeho provizorní plomby a má je záplatovat. Když jsme si mohla trpět,když jsem byla doma tak nic a teď když mám mezi nočníma tak mi začal trhat. Díry v zubech zůstaly a přibyla jáma. Díky níž jsem se nevyspala , protože to přišlo k sobě a jdu do práce hladová, protože otevřu hubu na prst. Ještě že jsem si užila než jsme šla spát. Barunka byla s Terezkou na kontrole očkování tak nás potěšili, Maruška zas Hin, Terezku prostě miluje. Zbytek dne jsem strávila pokudem o spaní a napasovala do sebe aspoň malej tvaroh a vlažný kafe. A valím zas makat. Díky nespaní mám čas na Marušku ač bych potřebovala spát. Ale ani číst jí nemůžu páč má „hubu jak konev „ :oP Tak jsem aspoň vlítla k Pc a sepsala projekt . U toho děláme s Maruškou zase kraviny, tenhle věk je prostě úžasnej.


Maruška si večer hrála na pana doktora jak to viděla v kouzelné školce. :o)))

0 komentářů: