neděle 2. května 2010

2.5.2010 zas v plné síle

Komediantka , chuť k focení vyčerpala v pátek :o)))










Maruška a ráno bez teploty, tak jsme šli plavat. Už v týdnu mi vysvětlila, proč je pořád pod vodou. Když jsem říkala babičkám že nevím, kdy mám na ní mluvit, protože mě pod vodou neslyší a ona řekla, že dělá rybičku :o)))) Do bazénu si sama na svačinu vzala pul krajice suchého chleba, ten si tam snědla a hlásila že má svačinku. Já byla jak macecha :o))) No brumíka jsme jí vzala taky :o))) Jelikož jsem jen ohřívala tak jsem dopoledne stihla. ještě kus gruntu. Po obědě jsme všichni padli. Pak si dali sváteční ledovou kávu a ovocný pohár. Jindra musel jít k tátovi brzo. Ještě na schůzi a do práce, tak jsme osiřeli, Maruška se tulila při loučení mě bylo smutno a je, týden bude zas dlouhej, neuvidíme se.. A já do večera uklízela, a dávala do kupy zas kus kuchyně. Dopisuju tu projekt nocí. Jindra tu není, Maruška je co chvíli vzhůru a brečí. Když tu byl spala celou noc jak špalek, jak cítí že nás má všechny, spí jak mimino…

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

umíte si nádherně užívat každého dne --nádherné fotky ráda bych za vámi zašla na diskusi ale bohužel nejde mi to se tam přihlásit pořád mi to hlásí chybu tak nakukuji aspoň tady
vaše papagaja

wlcice řekl(a)...

tak já zas musím pochválit fotky... :-)vím,že se opakuju... ;-)

Andrea řekl(a)...

No ale co říct o lídiných fotkách jiného než že jsou perfektní:-)