pátek 28. května 2010

28.5.2010 páátek







Hurá pátek ač povinnosti končej až ve 22hje to fááájn.Hned ráno jsem vezla celou bandu do Ohavče. Dali jsme si kafčo venku na stojáka a já si aspoň vyměnila gumy. S Maruškou mi to zabralo hodinu a půl. Ale byla moc šikovná, Byla jsem si cucnout kafe a ona hned v ručičce štoub, nacpala do díry , vzala klíč a už otáčela a jakej měla páni grif. Kdyby měla víc sily na utažení tak na podzim už muže přezouvat auto sama :o))))) Užili jsme si príma zábavu. Maruška houpala zvířátka na houpačce. Ohřáli jsme oběd a já pak frčela do práce. Jak naschvál jsem jako dokumentarista nemohla být, tam, kde by to bodlo, odpoledne byla taková průtrž a v Ohavči napadlo tolik krup, že na zahrádce ležely ještědruhý den v 10 dopoledne, kdy už bylo skoro vedro. Jindra dojel pro Marušku a užili si spolu odpoledne. Jo a ta poslední fotka je od vrátnice, asi se rozbil autobus tak jel tenhle. Ještě ten nápis k tomu, jak já můžu z práce chodit utahaná, když tam jezděj na ZÁJEZD, První fotka totálně přepálená, nestihla jsme štelovat , pak vzal zatáčku a tak ještě druhá povedenější

, Ale jsme ráda, že ji mám. V kronice jsme líčila, jak vypadal bus s pojízdnou prodejnou , už ho mám konečně vyfocenej. Okamžitě se mi vybavila 80sátá léta a prázdniny,to bylo báájo….

0 komentářů: