neděle 23. května 2010

23.5.2010 valná hromada





Hehe jak jinak začít neděli, textíky v projektu jsou pořád stejný. Prostě plavčo. Dnes se dělala společná fotka, tak jsem se přifařila :o)) Pak ohřát oběd a dáchánek, páč jak nezalehnem my, tak Maruška taky ne. Jenže se mi to kapek zvrtlo, Jindra vstával potichu aby vyvenčil Ťapinu a Maruška se jak myška přidala . Takže jsem ji neslyšela, takže jsem nadále spala jak dudek. No v týdnu toho moc nenaspím,o víkendu chodíme spát ve 3, když doháním restíky a fotečky. Takže se prostě sama nevzbudim, když je takovej klídek. Ti dva si navíc venku dali ještě zmrzku a tak jsem vstávala až ve 4. Zralá na kafčo. To jsme si dali, jenže jsemtoho už moc neudělala :O( Marušky využila chvíli nepozornosti a přinesla si láhev s ledovou čokoládou a na stolečku byl během chvilky vyrovnaný pruh vyloupaných obalů. Snědla jich snad 15. Tak jsem ji zatrhla pohár, dělala jsme čokoládový puding s piškoty a meruňkami , abychom vybrali mrazák. No to bylo slz, jenže vychovávat se musí. Nakonec ho stejně dostala, když jel Jindra v podvečer k taťkovi, jelikož má zítra ranní (já vím že by tu šlo zůstat, aspoň ten první den :O( ) Maruška chtěla jít sním, obouvala se strojila, nechápala, že nemůže a po jejich odchodu brečela půl hodiny tak usedavě, že jsem se jí zeptala , jestli jí pomůže ten pohár, To že jo, no jedla ho se slzama v očiškách,ale pak už aspoň nebrečela. Jsem absolutně šťastná, že ho takhle miluje a on jí má tak rád. Snad ani nechci víc.To je to nejdůležitější. Jen někdy je mi smutno , chtěla bych funfovat normálně v týdnu,nejen o víkendu. Čeká nás perný týden bez Jindry.

0 komentářů: