úterý 25. května 2010

25.5.2010 outerý


Dnes je Marušce přesně 3 a půl, to to sakra letí. Šly jsme spolu k Jindrovi, abychom něco málo podělaly. Při odchodu se opakoval včerejšek. Chtěla ať tak zůstanem a na strejdu počkáme. Ruply mě nervy lítostí a vysvětlila jsem jí abychom zas mohli takhle čekat na strejdu, že bychom museli mít miminko a zase bychom byli spolu chvíli víc doma. Ani jsem netušila, jaké to bude mít pro mě šílené následky. Možná to beru moc citlivě, protože mám pocit že čas moc utíká ..ale Maruška si od tohodle dne začala hrát s panenkou po mě. Děsí mě že doteď ne, až když objevila tuhle, v životní velikosti , já jí říkala Pavlínka. Maruška jí říká Terezka a všude hlásá že je její maminka. Nevím pořádně co mám z toho číst, jestli se Maruška na 3 a půl letech stala holčičkou a objevila jen panenky.. i když ležely okolo ní pořád a nevšimla si jich. Děsí mě že je Terezka v životní velikosti, že by se Maruška chtěla starat o mininko a hlavně…že by nás asi chtěla mít zas víc spolu , protože to začala dělat až po tom mém dnešním vysvětlení.

0 komentářů: