sobota 29. května 2010

29.5.2010 rybičky



































Sobotní dopoledne standartně uvařit, španěláky jsme si zamotala ještě večer po práci. Pak chvíli spát a odpoledne jsme si užili na rybách. Sice by se mělo stěhovat , jenže už jsme nebyli dlouho, Maruška potřebovala být taky venku a já byla utaná jak kůtě. Dny po sobě ty nejtěžší kusy a fakt jsem byla KO. A hlavu nějakou pitomosti. Sice jsem u vody pořád přemýšlela , jak co kam narovnat a přestěhovat, ale bylo to fajn, holky si to strašně užily. Maruška házela Ťapině klacek do vody a ona jí ho nosila, pak se o něj přetahovali. Viděla ještěrku a my tak malinkýho šneka, že jsem tak prťavýho ještě neviděla. Nutně potřebuju makroobjektiv :o)))) Maruška moc nespolupracovala, a táák krásný loukový fotky bych měla. Vyšlo jich jen pár,buď Maruška koukal pořád dolů, nebo mi to ostřilo na stébla před Marušcinným obličejem. Pak jsme jeli pro babičky do Ohavče, odvezli auto do garáže a já nechala Marušku vyřádit v kaluži, když už byla špinavá a měla gumáky. Tak si to táááák užila. :o))))

1 komentářů:

macek007 řekl(a)...

Skvělé fotky, ty máš prostě "oko" holka!!!