úterý 18. března 2008

15.3.2008 Jarmark Sychrov - sobota


Jménem naší malé mušketýrky vás zvu na malý fotografický vílet Sychrovským velikonočním jarmarkem. Že jsem blázen to už víte, že za víkend nebude jen jednafotka to jsem hlásila. Na jarmark na Sychrov jezdíme 3 krát ročně a jde tam hlavně o přátele, o krásné prostředí a prostě pohoduuuu. Věřte, že jsem do projektu vybrala jen ty nej, když jsem nemohla bybrat tu jednu, rozhodla jsem se udělat průřez oběma dny....
Tuhle kytičku jsem potkala v parku, prolézala mezi suchým listím.....

Oblíbený koutek...copak to asi Maruška vyhlíží?

V samotném parku plném starýcg vzácných stromů jsou kouzelná zákoutí...

I makro se zapotí....

Kůra prastarých stromů k tomu úplně láká....

Na chatě v Turnově nám spadla ta největší borovice, řezali jsme, tahali dřevo, já si samozdřejmě nafotila skvělá makra rozštíplých lét stromů,Maruška sledovada dění a půl hodiny se z lavičky neodlepila

Pak si to musela sama vyzkoušet....

Memento, poslední fotka na pařezu z úžasné borovice před rozřezáním....

Z toho vyhládne, Maruška měla poprvé místo kaše Béďovi karbanátky, nějak je zpacifikovala dřív než já tu kaši, byla štasná, spokojená no tak projednou víkendově snad odpustíte matce i batoleti....

A tahke lampa, strohé sbětlo chaty. Svitila leckterému přiběhu jež se tam odehrál a že jich bylo a nezapomenutelných...

5 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Jak Maruška kouká skrz tu zídku, ta se mi moc líbí, krásná momentka..a stom s kořeny, ten teda je..stromy miluju, dodávají mi energii..je krásný.

Ratu řekl(a)...

nakukovačka parádní, strom perfektní:-)

Věra Turoňová řekl(a)...

Maruška je parádní u té zídky , to se mi líbí nejvíce.

Petra řekl(a)...

Vidím,že jste si ten víkend krásně užily!!!To je dobře!Ať je líp!

Lucka73 řekl(a)...

Tý jo - tajemný stromy jsou úchvatný!!! A kukuč taky. A mně se teda líbí i ta lampa - fakt moc pěkný fotky!!!