pondělí 10. března 2008

9.3.2008

.

Tahle fotka nic moc, hlavně dokumentační. Králík Píďa, nástupce zajíce Píďi (to je dlouhá historie) miluje tatranky. Tahle fotka je na chodbě, kde má svůj venčící koberec, aby mu to neklouzalo a on vlasně neběhá jinde, kdyby se dostal na jiný koberec, třeba do obýváku tak by měl větší rozběh a opakovala by se akce například "hluchý telefon" tak ostré má zoubky, hlavně nenechavé, nás nekousne. Jeho hlavním kousacím objektem jsou tatranky. On se jimi nepřecpává, 2-3 si kousne a stačí mu to. Maruška to samozdřejmě okoukala a jelikož se dělí normálně, tak honí Píďu s tatrankou. Dostane na to vždy novou, protože si kousne ona, pak dá králikovi, pak nabídne nám, zase králíkovi, a je strááášně spokojená. Takže taková dokumentační pocitovka.

To byla původně druhá projektovka, chtěla jsem vám ukázat ten pohled, jaký se mi nabízí, když kráčím domů, je to často, jenže dnes se mi tahle fotka nabídla dodekorovaná srpečkem Měsíčka, tak vám jí dávám dnes, je to s Měsíčkem hezčí :o))))

Přišla jsem dom, stáhla fotky, že už nebude nic, jenže jsem se byla vykoupat s Maruškou, abych už měla cákakando z krku, a chtěla jsem ji vyfotit s králičíma ušima a vana byla poslední příležitost, nevzpoměla jsem si dřív a chtěla jsem večer z té fotky udělat velikonoční přání, abych to zítra dala vyvolat k foťákovi a ono krom ušatých fotek vzniklo tohle......

13 komentářů:

Barbora řekl(a)...

To je hezká fotka z tý vany :-)
Já snad žádnou fotku s mámou ani nemám...

meowth řekl(a)...

tak ta posledni z vany je fakt nadherna!!! laskyplna a uzasna!

klarissa řekl(a)...

...moc hezký...vy dvě i věž...a králík je taky pěknej...

Anastazie řekl(a)...

Ta vanová, je fakt úžasná!!!

Lucka73 řekl(a)...

jooo, vanová je krásná - něžná a láskyplná, jako maminčina náruč!!!!

Celenka řekl(a)...

Liduš, to je nádhernej záběr. Úplně mě rozněžnila ta fotka. Jste tam krásné obě dvě, nevím, jak to mám pojmenovat, ale je v tom ....asi duše bych řekla. Fakt krásný!

Dadouch řekl(a)...

Tak to je nádherná fotka :o)
Máš moc hezky udělaný blog :o)

Petra Míčková řekl(a)...

To je miloučká fotka!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Krásná a milá fotka, hlavně perfektní vzpomínková..

dib řekl(a)...

vanová fotka je nádherná!! já chci taky takovou krásnou.. :-)

KH řekl(a)...

ta z vany je nádherná! tolik lásky a štěstí :-)

Jarkab1 řekl(a)...

Nádherné fotečky, kterou komentovat dřív?!
Koupací je ták láskyplná, měsíček je úplně pidi, a krmení králíčka - no to je nádhera!

Ratu řekl(a)...

krásňučké