úterý 18. března 2008

16.3.2008 Jarmark neděle


Tak mě snad omlouvá celkové množství fotek za víkend 918, bližší vysvětlení u soboty a tady je nedělní příběh...od rána pršelo, naše kamarádka Blanka opět přikvačila na ruce s "pipinkou" Káně Harisovo jménem Pája

Tahle hočička je úžasná,je od některých stánkařů, je jich tolik, že honem nevím....

Jarmark je pro mě vždy spojen s vůní včelího voskua medoviny . Tady jsou rozdělané svíčky po starém způsobu a voní božsky....

Tady naš panenka snášela sychtavé počasí suprově, jako vždy ani nudle u nosu, odolné to dítko....

Jako každý jarmark jsme prolezli výstavu našich ryb ve sklepení, tohle světlo mě tam vždy fascinuje...

Tohle se mi tam povedlo,přes sklo, ve tmě a bez stativu a nebyla jedna, nějak mě štěstí přálo...

Strašně se mi ve sklepení líbil tenhle dětský koutek na malování ryb, to světlo.....

Abych nepublikovala stejnou fotku z rande s Celenkou tak tady je ona a naše Maruška na nádvoří, to jsou kočky coooo Bylo to suprrrrrrrr

Celenka ho tam měla taky Fandu, ale já taky musím, neb Fandu miluju, ty jeho náádherný oči a dávám ho sem i se sokolníkem Milanem Strakou, je to strašně hodnej chlap a moc uznávám jeho umění, o ptácích ví všechno a umí to úžasně podat.

Tady ještě Blančin miláček Pája ...i káně může být zmoklé jak slepice....

Tady jeden Petr, jinak mu to sluší, když nepije je to skvělej táta, budu se modlit, aby to vydržel, hlava se mu čistí a chová se rozumě už podezdřele dlouho, že by konečně...bylo by to úzasný a nic bych si nepřála víc

Nakonec sůl z mrtvého moře s bylinkami, fotila jsem si makro u stánku, Paní se ptala co si přeju a já že bohužel nic že mi to financ nedovoluje, dala mi jí sáček jen tak, bude se hodit, po tomhle víkendu jsou nohy hooodně uťapaný. Zároveň je v tom taky to něco z jarmarků, ta paní není vyjímka, slevy a pidi dárečky se sortimentu mezi známými tam nejsou vyjímkou.

14 komentářů:

dib řekl(a)...

liduš... tobě ty záběry tak jdou, ty by sis zasloužila lepší foťák..
krásné obrázky, ovšem ten portrét cizí holčičky.......... ten mě dostal do kolen. fantasie......

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Dip pro mě není cizí, děti tam vyrůstaj na jarmarku pobýháním nezi stánkama a jsou v těch kostýmech k sežrání že jooo :))))

Lesana řekl(a)...

Jo, ta holčička mi taky padla do oka. Úžasná fotka :o) A ta žlutá ryba v zelném se mi moc barevně líbí.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Mě se nejvíc líbí ryba, ta je fakt povedená, i vzhledem k podmínkám pro focení..holčička je taky skvělá, je jak z jiný doby v tom kostýmu..

Ratu řekl(a)...

holčička je nejléééééépčííííííííííííí

Monča řekl(a)...

holčička je jak z pohádky :)

Sarah řekl(a)...

Holčička je fakt nádherná. A taky se mi líbí káně.

Věra Turoňová řekl(a)...

Všechny fotky krásný, ale děvčátko u mě vede na plné čáře !!

klarissa řekl(a)...

...super fotky...holčina je fakt pěkná...

Marti - Norreen řekl(a)...

Ty fotky jsou nádherný všechny (i sobotní, komentuji najednou).
Ta holčička je nádherná, ale nejde úplně vyzdvihovat, protože všechny fotky navozují tu atmosféru jarmarku. Prostě celkové nádhera

kaciia řekl(a)...

Super fotky!! Všechny,ale u mě taky vede holčička :)

čiřikaví řekl(a)...

teeeda tak nadherne fotky - diky za uzasny zazitek - ta holcicka je tak pekna jak se usmiva. Uzasna je i rybka a pak taky tvoje deti !!
Diky na tyhle fotky se jeste rada podivam znovu vecer ... J.

Lenka Pokorná řekl(a)...

Žjůů - Liduš - taky moc děkuji za nádherný fotky!! Miluju takové akce!!! Nejezdíte i do Oseka na pouť? ;-)

Všechny fotky jsou úžasný! Holčička, káně, světlo, rybka... ale pobavilo mě jak jsou hezky holky sladěný - myslím Čelenku a tvojí Marušku - sluší jim to!! (mmch měla jsi úžasný kostým!!)

Lucka73 řekl(a)...

Tak mně se moc líbí ta holčička - je jak z "Krále a chuďase". Navíc úžasně vychytaná hloubka ostrosti - prostě príma portrét!!
Voskový svíčky taky mooc povedený - jedna radost na to koukat....
A ta ryba...no na tu se těším od včera - ta je totálně úchvatnáááááá - moc se mi líbí!!
No a koutek na kreslení a sokol - taky - moc povedený!!
Chjo - to je děs - tolik krásy najednou......