pátek 21. března 2008

21.3.2008 Tak tu máme jaro


Tak je tady astronomocké jaro, šla jsem udělat Marušce alespon za barák fotky ve vrstvě sněhu, protože když byl naposled tak podnikala teprve první krůčky, a vždycky sebou spíš někde plácla. Měla už jen 37,5 a venku jsme byli chvíli. Marušek vyšklebenejch na sněhu mám spoustu, ale sázím lepší kousky.....

Jedna přimrzlá sedmikráska...

Legenda: Petr přišel z melouchu, tak si napustil vanu a neb bylo okolo 18h rozhodla jsem se že se vykoupu taky, tentokrát si říkám, o Marušku postaráno, tak jsem si natočila plnou horkou..na my za energie ani vic, aní míň platit nebudeme. Tak jsem se naložila s časopisem do vany. Maruška chtěla taky ,ale neb měla teplotu tak dlouhé cákání s mamkou, jak to děláme, bylo zamítnuto. vypadalo že se smířila, žačala si překládat prádlo z koše do mísy. Tak si čtu a čtu a najednou žbluňk a měla jsem ji tam. Navrstvila si prádlo a skočila ke mě. Když už tam byla, dovolala jsem se fotáku, jen ty punčošky na kšándách co v nich byla k sežrání už nemá, protože ta plína měla hned metrák, tak jsem ji to sundala přednostně. .. no aspiruji dneska na matku roku

Že byla vykoupaná dřív, musela čekat na kaši až vystydne. Znárodnila z koše s papírem obal po bonboniéře mořské plody (dáreček k narozeninám, dočel :o((( ) Vznikla úžasná série fotek s úžasnými ksichtíky přes ten celofán, tak tady je alespoň jedna....

8 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Hehe, Maruška šikulka si umí poradit :o) ROztomilé fotky.

Michaela K. řekl(a)...

Jste meli doma veselo vid :-)

Dadouch řekl(a)...

Teda Liduš, maruška je prostě jedinečná :o))))))
Máš to tu nááádhernééééé a moc ráda sem chodím - naprosto super fotečky...........

Anonymní řekl(a)...

Ahoj. Tak mi to připomíná S tebou mě baví svět - ale tatínek mi sundá před koupáním bačkůrky.
Bezva fotky a komentáře.

Heryb

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

mě se líbí ty kolíčky

Lucka73 řekl(a)...

Kolíčky nemají chybu - jsou fakt super!!!

Jinak mám takovej poit, že Marušce se tu rýsuje príma deníček!!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Teda Maruška mě pobavila, ale ví jak dosáhnmout svýho, ta se neztratí :-) Kolíčky jsou perfektní..

dib řekl(a)...

zaledovaná sedmikráska je nádherná. a maruška je prostě božan... tolik akčních fotek, co má maruška za týden, nemá mates ani za měsíc.. ale to asi nebude jenom jeho vina :-)