neděle 30. března 2008

28.3.2008 Jaro se snoubí s podzimem....


Jaro a podzim...pučí to, ale ptáčkové bobulky od podzima ještě nedozobali....

Taktéž, napučené větvičky se objímají se suchým listem....tahle jediná byla nejmíň přepálená, přitom bylo pod mrakem, ale zas mi tam vlezlo cosi..tak jsem zkusila jiný rámeček, který to snad zamaskoval.

A jedna od rybníka z krmení labutí....jednou tam nejsou labutě :o)))

9 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Tak rámeček u listí - príma! Kdrásně to podtrhuje :)))

A pohld do vody - tam se tui super povedla kompozice - linie, která rovnou "táhne" oko do vody - paráda!! Jako z učebnice!!

Věra Turoňová řekl(a)...

Lístek i lano se Ti povedlo. fotky z přírody jsou holt nepřekonatelné.

dib řekl(a)...

no rybníková fotka opět super paráda, jako od profika!! dobře že tam ty labutě nejsou, takto je vypointovaná výborně!!

meowth řekl(a)...

teda! ta treti fotka se ti obzvlast vyvedla! skvely!

klarissa řekl(a)...

...ta od rybníka je boží,,,

Celenka řekl(a)...

Teda Liduš, ty mi dáváš. Takovejch pokladů, co jsi zase nafotila. Ten rybník se mi moc líbí. Mám ráda vodu, v jakýkoli podobě.

Ratu řekl(a)...

nádhernéééééééééééééééé

Gabiks řekl(a)...

moc krásný fotky, šikulka :-)

kaciia řekl(a)...

Teda jedna fotka lepší než druhá!!!
Mě se líbí moc tenhle uzel :)