středa 10. září 2008

10.9.2008 Pohádky den druhý balónky

Dnes dopoledne se stalo to co už dlouho ne, Petr s námi šel ven, nejdřív chtěl jít s Maruškou sám a chtěl po mě peníze na útratu, kde je mám vzít? On je přece ten, co za všechno může, on se má smekat aby uživil rodinu a ne já, co jsem k tomu přišla jak slepej k houslím a snažím se to uválčit….

Tahle druhá fotka je z odpoledne, po městě je mnoho hřišť a ohrádek s různými kostkami a válci, ale tyhle Maruška miluje nejvíc. Trávíme teď ve městě hodně času, jak mužem tak se zastavíme tady a hrajeme si.

Tyhle dvě fotky co jsou jako 3 a 4tá vám přijdou asi hodně podobné, ale já ke každé vysvětluji o co se jedná. Na téhle Maruška mává mašince, má tam ten svůj typický mávací postoj. Akorát jí asi budu těžko vysvětlovat, když už konečně přestala plést, že auta jezdí po silnici a mašina po kolejích, že pohádková mašinka jezdí taky po silnici…. :o)))))



Maruška přijde sponzory pěkně draho na balóncích :o))) včera dva, dnes dopoledne jeden a odpoledne jsme si vystáli frontu na ty opravdický lítací, ne jen na tyči, byl o ně větší zájem. Maruška ho viděla poprvé a byla nadšená že “líítááá“ !!! Měli jsme 2 jeden na ručičku a druhý na kočárek. Už dávno bych jí ho koupila, jenže za nás stály tak 2kč a teď stojí 4o-60 Kč, jak jsem tak viděla. To si je radši nafouknem doma papulou a budeme si pinkat do aleluja . Pak už ho nechtěla na ručičce, pořád ho naháněla kde je, chvílema ho nad sebou neviděla , točila se dokola a nešťastně volala „kde je?“ i když v tu chvilinku byla tak trochu nešťastná, tak jsme se strašně nasmáli, protože to se prostě musí vidět…. Pak jak nechtěla balonek na ručičce, tak jsem ho dala na pacinu její milované kočičce a Maruška byla nadšená že „kočika má balón“

Tak je 23h a něco a Petr přišel z práce, hned na mě začal řvát, že je k večeři zase chleba, řve, řve a řve, on může za náš rozpočet, já mám chleba většinou i obědu, někdy ani to ne, většinou jenom večeřím, prostě se uskrovním, jen aby Maruška měla co potřebuje, jen o ne, bude řvát a řvát místo aby se snažil zařídit, aby se měla rodina líp…

1 komentářů:

dib řekl(a)...

krásný portrét vysmáté marušky :-)