sobota 20. září 2008

20.9.2008 procházka do lesa

Dopoledne jsem zamíchala z droždí co bylo na buchtu a na langoše. Bohužel se mi zkazil kousek droždí a tak jme mohla zadělat jen ¾ kila, tak necelé půlkilo padlo na netynku švestkovou a ze zbylé části, kterou jsem oddělila před oslazením, jsem udělala Petrovi 5 langošů, na víc to nedalo. Dala jsem mu na to u kousek mého sýra. Maruška měla těstoviny s tvarohem. Já jsem po sobě umyla tu haldu nádobí, Maruška se mezi tím po strašně dlouhé době pokakala, Petr ji akorát seřval, já nevěděla v první chvíli co se děje. Pak je teda zklidnil, ale ani ty gaťky její nezapral…a to se ptal, co s nima má dělat. Tak jsme uvarila, upekla, umyla nádobí, uklidila, zalila kytky, zaprala kaťátka, on se od televize ani nezved a Marušce řek, ať se ustrojí, jako by to uměla :O((((((( Pak jsem dojedla asi 5 lžic těstovin po Marušce, vzala si multivitamin, co mám ještě v zásobách od Aleny,céčku a vápník protože vyjde levněji, mlíko bohužel pít moc nemůžu Maruška vypije denně tak litr a půl, což je s tím něco na vaření moc peněz Maruška má přednost. Tak jsem do sebe hodila Multivitamin, céčko a vápník a na minutku , než se Maruška vzbudila z poledního spánku jsem se natáhla. Petr předsedl od televize k počítači……a my jsme šli ven, opět bez něj.. nechtěl, že tam je zima, co bude dělat v únoru….

jelikož dnes v Ostružně je výročí 140let založení školy tak všichni byli tam. Mamča, teta Maruška a strejda Pepík. Tak jsme do Ohavče nejeli, tak jsme šli na Čeřovku. Tam byli venku Buckovi, Maruška se na ně nejdřív mračila, což je u ní divné, ale ptala se se po babičce a dědovi. Bylo ji divné, že dnes ani na chvilku, ale pak rozvázala. Přejmenovala jim psa, říkala mu „macíku“ :o)))) Matýskovi to bylo fuk :o))


Pak jsme prošli kus lesa na Čerovce . Jenže s tím jak jsme povídali jsme se zdrželi a nestíhali bychom doma večerníček Maruška ho tak miluje, tak jsme zastavili na večerníček u Buckových. Pak jsme dorazili domů. Jak krásně mám bylo venku.

Maruška usnula a my se zase neštěkali kvůli jídlu. Snědl mi kousek sýra a mě to prostě nakrklo, když vím že začne tak skončí když sní skoro všechno. Prostě mě mrzí, že on má několik svých levných sišek salámu za měsíc a já své 3 kostky tvrdého sýra zhruba 30 dekové. Ještě se s nimi dělím s Maruškou a dnes jsem mu nastrouhala i na ty langoše. A on sní svůj salám, i můj sýr a ještě bez chleba a já pak jím jen chleba s margarínem, nebo max. marmeládou, které jsou zásoby. Prostě mě vadí na nespravedlnost. A on zas začal být vzteklej a řval na mě. Ať nevařím, už vůbec, přitom on má oběd každý den, Ale za co vařit denně a maso, jak je jeho představa to mě neřekne, on má živit rodinu, místo toho jí topí v dluzích a řve a řve….

0 komentářů: