neděle 11. dubna 2010

11.4.2010 Chytili jsme lososa :o))))) nebo kapra





Neděle a plavčo , naše fajnová tradice. Sice nás to táhlo k jiný vodě ,ale tohle je předplacený a tuze prospěšný tak jel Jindra na ryby sám. Přivezl nám to co je n fotce, prý akorát před koncem zabrali, najednou, na každý prut jeden :o))) a to byl fofr, když neměl pomocníčka Marušku. Ta byla doma nadšená a hned hlásila , že ho sníme. Jindra je na chvíli dal do sucháče a když je vykulil z tašky, tak Maruška volala „ty máš dva kapra“ :o)))) ona od tý doby co mluví tak bez učení skloňuje takřka bezchybně, takže tenhle „překlep“ byl pro mě úžasnej. No maniaci, zbalili jsem kapry a vyběhli s nima na hřiště, protože dokumentace je třeba a v pokoji by ta fotka prostě byla o ničem. Takže šup kousek od baráku do polí a pak domů. Maruška pořád povídala , že je to maminka a tatínek (menší a větší 53 a55cm) a když jsem je krouhla, víte že měla pravdu :o))) Tak jsem se zdržela zabíjením a tak bylo běd dýl, pak jsme všichni zalehli,ale jelikož to bylo dýl, tak za chvíli přišla mamča. Sice se vidíme v týdnu, ale vlastně nemáme čas popovídat. Tak se přišla potěšit na nedělní kávu a jahodový pohár, práce stála, ale človíček z nejmilejších nabral potřebnou energii. Maruška to tedy zjistila až dýl , protože se vzbudila, když mamča volala. Pak brečela tak jako by jí někdo vraždil a když jsme se jí ptali proč tak „protože jsme nesnědli kapra !“ :o))))))) pak znova odpadla. Jahodový pohár hltala , jako by 14dní nejedla :o)))))) Jindra pak jel na hokej k taťkovi a my jsme se s Maruškou dali do obálení a smažení kapra. Chvíli jsme se zakecla za skypu a Maruška polila kapra tekutým Grankem, co zůstalo na lince po pohárech :o))) Nový recept :o)))) Pak se mnou obalovala . To byl bordel v kuchyni, Maruška pomáhala no. Pak odpadla, už začala pobrekávat únavou tak se vykoupala a zalehla. Akorát usínala, když přišel Jindra na večeři ( v mrazáku nebylo místo tak bylo povinné kapra sníst :o))) druhého dostali naši) tak do mí vjela nová energie a řádila jak tajfun. Těch komediií co nadělala. Dokonce mi radila u fotek, které jsme upravovala na blog, že se ji tohle líbí a tohle né.Takže pokud se vám nějaká nezdá barevně, jděte s reklamacema za Maruškou. Jen co Jindra odešel domů, tak Maruška lehla a spala jak dudek. No co máma, nejdůležitější je strejda asik :o)))) Jo a dnes mi povídala, že mi bude říkat „buclíku“ prý že mám takový tváře.. teda jak na tohle přišla ve svým věku :o))))

1 komentářů:

Handy řekl(a)...

Opět úžasné fotečky!!! Mařenka je krásný plaváček a skvělý rybář. :o)

U mě na blogu máte ocenění. :o)