sobota 24. dubna 2010

24.4.2010 čas pro rodinku .....















Sobota, plám byl stěhovat, jenže slepice byla slepice, tu jsem vypínala v 11 večer a vepřový jež bylo v kuse na mysliveckou omáčku jsem vypínala po půlnoci, tak jsme dopoledne dovařovali, a žehlili prádlo, no a zase stihli prd :O( Dali jsme krátkou chrupku a jeli tradičně na ryby. Vím že bych měla stěhovat, jenže je důležité strávit čas i s Maruškou a rádně se užít, týden letí jak voda společného času je pomálu. Bylo tak nádherně, že jsem pobyli na rybách až do podvečera. Sice jsme chytli samé čudly, ale holky si to úžasně užily. Ťapina dělala vycvičeného psa a vyhrabávala žížaly. Maruška cestou domů chtěla pomáhat tak nesla židli skládací a nechtěla pomoct, nakonec přibrala i svoji židličku , když byla unavená , tak si na ni sedla a pak pokračovala. Ťapala loukou a zpívala „běží liška k táboru“ :o)))) Večer už jsem stihla akorát vyprat a udělat večeři. Byl to strašně fajn den. Z Marušky úplně sálá jak je šťasná.

3 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Moc vám to přeju!

Hanka řekl(a)...

Nádherné fotky! Nejvíc se mi líbí "kruhy na hladině" - super náladovka!!

Katka řekl(a)...

Moc pěkný fotky. A takový pěkně pohodový :-) :-)
K.