pátek 23. dubna 2010

23.4.2010 Tak trošku dovolený













Konečně pátek. No a byl sice upracovanej ale úžasně nabitej. V 9.10 jsem se dozvěděla že můžu dostat půl dne dovolené. No není nad celej, ale jelikož je problém dostat jakoukoliv dovolenou podle svého chtíče tak jsem brala tu nabídnutou. No při pátku se dostat domů dřiv. Paráda. Byla jsem ten den v práci autem, mamča cestou domů chtěla totiž koupit 2 kartony mlíka. Tak jsem se aspoň nezdržovala chůzí. Po cestě domů jsem nakoupila mlíka a na víkend. Hodila to k našim, tam jsem honem pobalila na víkend (my na víkend jezdíme domů žééé) v kopečku odlovila Marušku, která se vracela s dědou z pekárny . Když mě uviděla ,s roztaženou náručí mi běžela napřed a skočila mi do ní :o)))) Když jsme jí řekla, že jedeme za strejdou, že chytil kapra , kterého můžeme sníst, byla nadšená a vůbec se nezdržovala. Normálně ji naháním do auta, dnes jela hned. Bafli jsme na Jindru na rybách, je to km od domova tak se to lek vyplatil. Já takový překvápka od lidí který mám ráda zbožňuju. Dělala jsme si legraci, že si přece objednal fotografa ta chycené ryby. Akorát když jsme přišli , chytil kapra 57cm. Stihli jsme ještě pár malých kaprů a jiných ryb popouštět. No Maruška nadšená. Domů nechtěla jen se mnou. Musela jet se stejdou, ještě že vozí už permanentně naši druhou sedačku, tu co jsme měli, než nám Ježíšek přines novou. Pak domů, zabít kapry. Uvařit rychloběh. No za ty 4 hodiny jsem toho stihla a úžasně jsme si to užili. Protože Jindra ještě po noční nespal a přišla na něj krize, tak jsme si dali chrupku hromadně. Vstávalo se déle, ale odfk byl třeba. V podvečer jsme se dali do vaření abychom měli sobotní dopoledne na stěhování. Pohráli jsem si popovídali, no prostě pohoda.

0 komentářů: