neděle 25. dubna 2010

25.4.2010 Nedělní pohoda..










Je neděle. Tradiční plavčo. Fotky dělám v posledních volných 10 minutách, kdy máme volno. Maruška při jízdě na žížale zpívala „já mám koně, vraný koně „ každý ji pořád obdivuje, jak si pořád něco zpívá, to má asi po mě :o)))) Nevím kdy mám mluvit na Marušku co má dělat, věčně je pod vodou :o)))) když už se zadařilo tak dnes fakt dělala to co říkala instruktorka. Takže cestou dom, dostala jednou kouli z automatu, byl v ní přívěšek, tak byla nadšená. Jindra zajel dopolko na ryby , aby nečekal v prázném bytě. Tak jsme s Maruškou ještě došli pro rohlíky. Zašli si na zmrzlinu, pak kousek na hřiště , protože nad náměstím kroužili čápi, tak jsem si byla polovit v letu. Ohřáli jsme oběd a zalehli. Jindra mě nechal spát dýl, večer jdu do práce a šli s Maruškou ven na procházku. Po cestě dali zmrzku, no ta Maruška se dnes měla. Svítí jak sluníčko.

1 komentářů:

Andynka řekl(a)...

Moc hezoučké jarní fotečky !! ;)