pondělí 5. dubna 2010

5.4.2010 Koleda

Dnes Maruška na xxx způsobů, ale když jí to tak seklo :o)))





akcééééé....
Tahle je moje néééj

a je tady koleda, Maruška vstávala v 8h tak jsme ji nechala,. Přece jen jdu večer na noční, tak se spánku navíc nebráním. Tak jsme do Holína dorazili až před 9hodinou, ale s úplně cizí Maruškou. Nemluvila ale vůbec, až po kávě mi zašeptala koledu do ucha. Ta Maruška , která normálně nezavře pusinku celej den mlčela :o))))) Pak jsme pokračovali k Horákovým, nejlepším sousedům, dali jsme oproti normálu krátké kafčo a když jsme odcházeli, zjistili jsme , že ne čtvrt na 12 :o))))) Jindra šel k taťkovi a my oběhli zbytek. Ještě k Bezdíčkovým, tam by mám to nedalo , další ze zlatých tetiček,kde se musíme aspoň na chvíli zastavit a zbytek jsme už oběhly mezi dveřmi a po poledni. No koleda už z Marušky nevypadla nikde, ani šeptací. Stavili jsme se u našich, kde jsme zrovna narazili na pana Bucka. Pak jsme jeli pro Jindru a stavili se u jeho taťky ještě na koledu. Zase mlčí to ukecané dítko. Když jsme jeli domů, a já se obouvala a ohnula se, tak mě Maruška začala rubat pomlázkou a říkat předpisovou koledu. Fáákt včas. No mohla dřív ….ale kterou říkala? Tu o malém zajíčkovi, jí ji znala, nějakých 13 let, když se jí učil ve školce náš Martínek z Poniklé. Maruška jí slyšela jednou v kouzelné školce a už ji uměla celou :o)))) no ale nepředvedla v pravou chvíli no.

0 komentářů: