pondělí 19. května 2008

17.5.2008 Odpoledne - První pokusy


Tak tahle je jedna z úplně prvních za den jich bylo asi ke třem stovkám. Není ostrá tam kde by měla být, ale na mě s mí sálá cosi, něco měkkého, přívětivého, sama nevím.....

Konečně můžu vyfotit dírky na pampelišce :o))) Mám hodně fotek dírek a paraplíček :o))))

Sedmikrásky, ty vzal i kompakt ale teď to jde ještě líp......

Večer jsem byla Béďovi pomoci vybírat vstup v Lomnici. Byli tam asi 3 předkapely a vrchol večera Poutníci. Prostě úžasnej zážitek. Fotka sice není moc kvalitní, ale hlavně dokumentační a dokazující, proč jsem v tu chvíli z funkcí nového foťáku vyzkoušených v praxi padla na .....zasní část těla. Foceno v ruky, ve tmě, k podiu jsem to měla asi 4 metry, použit Zoom a blesk, to je mazec.....

A jedna noční Lomnice Nad Popelkou, než jsem jela domů. Nepouzila jsem ani noční režim, neb nemaje stativu bych ten dlouhej čas v automatu co jasně musí házet přednastavení prostě neudžela. Takže foceno z ruky na automat.
Všechny fotky zatím na automat, do hejblátek začínám pronikat od teď :o)))) Ještě jsem nečetla z návodu ani ťuk, jem přidělala, šňůru, vrazila katru a baterky a jedůůůů cvak, cvak, cvak

1 komentářů:

dib řekl(a)...

óóóó!!!
tak ještě jednou, strašně moc ti to přeju, zasloužíš si, aby tvoje fotografické oko netratilo nekvalitním foťákem. jde ti to parádně, fotky jsou krásné, sedmikrásky opět jinak, u pampeluchy je akorát škoda, že je ve stínu (a pozadí ve slunci), první kytka je krásná jemná.
uá, su ráda, že ho máš!