pondělí 19. května 2008

18.5.2008 Mrholí to vlhko padá k zemi


Tahle vystihuje atmosféru dnešního dne. ten chlápek šel předemnou asi 30metrů. S 18ti násobným Zoomem už jsem vážně jak paparazi či jak se to píše.

I deštivý den může být barevný.....

No a dávám jednu Marušku, jak to vypadá, když chce jíst sama. Nevolejte sociálku, talířek či mističku pro mí máme, ale prostě v tom hrnci ji to vydrží déle teplé, než se dobojuje dna :o)))

5 komentářů:

Enique :o)) řekl(a)...

Nebudu ti komentovat vše,na to je dost pozdě ,ale nový foták ti fotí výborně :o))

Mony řekl(a)...

Maruška nemá chybu...

Lesana řekl(a)...

Mně se líbí ten deštník. Taky už jsem přemýšlela nad nějakou fotkou, kde by byl.. ale nikdy jsem ho na ulici nepotkala tak, aby mi kompozičně vyhovoval. (Ba ne, kecám, já na cizí lidi foťák pokud možno nevytahuju.)

milu řekl(a)...

Mě se líbí všechny :-) Moc hezká serie fotek

dib řekl(a)...

deštník super :-) navíc, takovou netradiční kapkovou nemá nikdo :-)