středa 7. května 2008

3.5.2008 Rodné lány v pampeliškách


Tak pár dní mezera, byla jsem hodně času u rodičů, kvůli péčí o babičku, a nemám tam DVD mechaniku, na DVD jsem měla fotky ze dvou následujích dní, tak jsem nemohla doplnit, aby to bylo periodicky. Z těhlech fotek na mě dýchá domov, tohle vidíme okolo baráčku, jemuž říkám vlaštovčí dům. Protože vlaštovky pro mě znamenají domov..... Všichni jsme tam vyrostli, jak napsal strejček Petr do kroniky, cituji... "příslušníci naší generace umírají a každý z nich sebou něco odnese. Jen Přivýšina, Houser, Sv. Anna, Kumburk a Bradlec zůstávají" to je to údolí.... (teda na dva důležité kopce ještě zapoměl :o))) )

Vlevo naše stodola, děda vlastnoručně a sám stavěl....

rodné lány by se dalo říct...

a jeden tulipán, fotek je dnes dost, ale než se tam zas dostanu, tak opadají, tak ho dávám taky...

6 komentářů:

Marti - Norreen řekl(a)...

Fotky máš moc pěkný jako vždycky. A nejvíc mě asi chytl ten zapršený tulipán

Michaela K. řekl(a)...

moc pekny fotky, hrozne se mi libi stodola a lany v pampeliskach. Jen me torsicku drazdi ten fialovy ramecek :-)

Dadouch řekl(a)...

Opět super fotky, Liduš jsi vážně šikulka šikovná :o)

meowth řekl(a)...

tulipan je boziiii a rodne lany taky!

Lucie řekl(a)...

Ten tulipán je úžasný!

dib řekl(a)...

krásné fotky milého místa, ovšem tulipán, ten je fantastický!