středa 28. května 2008

28.5.2008 pivoňky, koníček a labuťátka


Do rána opadaly pivoňky na stole a Maruška hned hlásila"košík, košík" chtěla rozhazovat třepení jak ve čtvrtek na Božím Těle. Tak jsem to šla honem nalifrovat do koše, než mi udělala cestičky po bytě jak kněžím cestičky z lupínků... :o)))

Tady vozila Bafíka na koni, jako ji vozím já, opice jedna.


Jedna šťastná rodinka.....

A tady jeden bobek......

4 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Fotka s opadanýma lístkama je moc zajímavá a labuťátko nádherný!

milu řekl(a)...

Jsou nádherní! A vůbec nevypadají jako ošklivá káčátka

Lucka73 řekl(a)...

Medvídek na koníkovi - to je taková jemná dětská fotečka... a "ošklivé káčátko" -no, to je parádička!!

dib řekl(a)...

tý jo, ty labuťátka se ti moc povedly!! já jsem je naživo neviděla, a labutí je tu spousta..
a maruška s madvídkem se mi taky moc líbí..