sobota 3. května 2008

2.5.2008 Pampelišková a škubase


Už jsem Marušku x krát fotila v pampeliškách neb to jsou ty neúžasnější fotky z jarních luk (tahle je teda ze sídliště)tak tady alespoň jedna, ta si užila, natěšené batole a věčné "lup" jak je trhá a zkoumá.

Jelikož jsem měla na starost babičku a ta v pátek jako křesťan nejí maso, tak jsme udělali škubánky s mákem. Nakonec je nestihla, protože strejda pro ní přijel o mnoho dřív neco se mu tentočkovalo a já se nakonec teda pro tentokrát normálně "přežrala" protože je miluju

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ježíš, škubánky.....8-) Ty já šíleně miluju,jen se je bojím udělat, tak vždy musím zaúkolovat mou mamku.

Lucka73 řekl(a)...

i já miluju škubánky- sice ne tuhle alsickou úpravu (i když tu samo takly sním, stejně jako na slano) - ale pěkně opečený-.... mňááám!!!

A hned mi to vyvolává vzpomínky na doma, na to jak jsem byla malá - dávali jsme je do takový hluboký pánve a postavili na kamna (v tý době jsme topili normálka v kamnech) - no a oni se dycky po chvíli opekly, kdo šel okolo, tak je otočil, nahoře se objevily "opečánky" - ty hned "sežral" a čekalo se na další otočení - a takhle jsme je pekli celej den. Tý o -to je táák dávno....

Lidu - díky za výelt do mých vzpomínek!!!

Jill řekl(a)...

škubánky miluju. mňam. když jsem byla malá, babička mi je musela pořád vařit. a pampelišková je kráná

Marti - Norreen řekl(a)...

Pampelišková princezna je krásná.

A taky miluju škubánky. Sice raději naslano (takhle taky mi nedělají problém) a nejradši pěkně opečené.

dib řekl(a)...

mňááám :-)
pampelišková maruška skvělá. to donekonečné lup úplně slyším.