pondělí 19. května 2008

Osudový zlom

Takže Vám ho představuji to je můj mazel

Nebudu to tady líčit, neb sem leze spousta lidí, kterým nebudu vysmolovat jak to bylo, a proč to tak bylo, prostě mě osvítilo veliký štěstí. A pám Bůh za něj zaplať. To co jsem si přála xxx let a věděla že se to stane skutečností za xxx let držím v hrsti . Najednou se prostě splnil véélikej sen a já mám v ruce něco víc než kompakt. Zrcadlovka nebude tak do 60 to mi pak vyplatěj všechny pojistky co nešly zrušit a budu v balíku, koupím si zrcadlovku a zaplatím si dovolený a tam budu fotit s ní jak o život, protože po 60tce na to budu mít :o)))) Ale alespoň mám EVF, prostě pravej nefalšovanej objektiv a pravý nefalšovaný šoupátka na čas a clonu no prostě bombáááá. A fotit do RAWu můžůůů Konečně bude fovení o focení a nebudu se muset spoléhat na automat s jedinou možností trošku hnout clonou. Kdo tomu rozumí koukněte SEM jaký má parametry, v poměru k ceně je to dělo. Je to fakt super kousek, v diskuzi jsme si ho už koupili 3 a dvě zapálenkyně do focení jsou nakažené a už až se taky zamilovaly. takže to vypadá možná na pětičlenou partu Olympusáků Sp-560UZ :o))))

0 komentářů: