neděle 25. května 2008

22.5.2008 Boží tělo a střípky z něj


Kytičky dostaly zabrat, teda jen ty odkvetlé, slavnost Božího Těla v Ostružně, přes 500 fotek, úzasné momentky, i portréty babiček, dědečků, ale to bych to tu servala. Tak jen jemný výcuc i když nad 1 projektovou fotku je to až až... "o)))

Jeden odpadový kanál u kostela

Pro mě ta nejkrásnější družička. Jako jediná moc nesypala, spíš sbírala a dávala zpět do košíčků ostatním dětem...

A jako nejmenší musela za každou cenu nést ten největší koš a nenechala si ho vzít :)

Hodně jsem špatné světelné podnínky vyvažovala ručním nastavením foťáku a poněvadž ho mám 6 dní ještě to nemám v ruce, ale tahle se mí moc líbí, sice bez blesku, chybičky má, ale já z ní cítím tu atmosféru. Jsem sice nevěřící, ale tyhle tradice prostě pro mě mají hodně...

I na obyčejné židli se skví tolik zlata a úcta křesťanů k tělu a krvi Kristově.....

Opuštěné pohárky po mešním víně po mši....

2 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Maruška v kostele je nádherná! Ta fotka má to správné kouzlo, moc se ti to povedlo.

dib řekl(a)...

maruška je krásná, ta s košíkem je nejpůvabnější :-) je to prostě malá dáma, a už zcela jasná velká žena.