středa 19. listopadu 2008

19.11.2008 Razítka...

Dopoledne bylo ve znamení lítání po úřadech. Byla jsem s Maruškou tak bylo alespoň o zábavu postaráno. Začali jsme byťákem, kde jsme si vyzvedli papíry s revizí na elektriku, pak jsme to vzali do koberců vybrat nějaký zbytek do obýváku tam kde nedal můj původní koberec a do předsíně. Pak na ČEZ kde se Maruška hned sháněla po bublinách . Jenže tety úřednice dnes měli frontu a neměli čas dělat bubliny. Maruška za to pobavila čekárnu a pak ještě 2 úřady, prostě den samé razítko…. Ve ČMSS kde jsem byla s malým dotazem jim neustále počítala lišky na letácích. Tahala prospekty ze stojanu a hlásala, že tam je liška . Dnes poprvé jsme ji slyšela, teda až k večeru počítat do deseti. Ona už počítá do sedmi,ale pak najednou slyším ne návazně na sedm, jak povídá. Sedum, osum, devět, deset. je to fakt šikulka…Ve 12 h jsem měla sraz se Zdenou z práce, byla tu u mudr. měla skluz, tak jsme se sešli až v 1h . Já dala Marušce oběd a uspala jí v kočárku, aby až bude Zdena hotová , abych ji mohla jít naproti. No Zdena dokázala mluvit v práci celých 8 hodin tak si to dokážete představit, když jsme se viděli na necelou hodinu po roce :o)))) V tu hodinu co přišla dorazil i Martínek, chudák byl trochu zanedbávanej, ale jeho uvidím, zas za týden a Zdenu kdoví kdy. Když všichni odešli, nechala jsme Marušku u našich a šla gruntovat. Neb už mám od včera konečně teplou vodu, kuchyňskou linku jsem domývala za svitu pouličních lamp. Něco co mám v koupené hledám s baterkou, tak taková dokumentační.

Maruška mě dneska opět rozesmála, no jako několikrát za den opička jedna. Jak přešla z jedné říkačky na druhou, její proslov vypadal asi takhle: „nechoď tam, prší (teď si uvědomuju že v tomhle slově umí R) tam, je tam velké báto, upadneš, nevstaneš budeš volat TÁTO, mámo v komože je myš, pustime, tam kocoura od tu myšku vyšťourá, mámo táto, není nic. „ večer jsme si dali vanu spolu, tohle mě bude chybět, to společné máchaní ve vaně. V sprchovém koutě to nepůjde. O namáčení prádla ani nemluvím, asi ho budu chodit namáčet před praním do Cidliny :o)))))


Jedna těsně po usnutí , když povídala „kabeka taky bude spinkat“ (kabelka, co vypadá jako pejsek a jmenuje se Vinky) :o))))

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

No, nestačím žasnout - Maruška je strašně šikouná!!! Miška rozhodně ještě počtat neumí - od narození králíků do dvou (proč asi..) a teď do tří.... :oDDD