středa 5. listopadu 2008

5.11.2008 babiččiny 82 narozeniny....

Dnes mě bylo tůze zle, první den cyklusu je po Marušce jako peklo. Myslela jsem, že se to srovná jako většinou po dětech to bývá, ale takové potíže jsem nikdy neměla. Dnes dopoledne přišli na návštěvu Horákovi i s Paní Procházkovou, bybička dnes slavila své 82 narozeniny tak přišli na kávu a nějakou mňamku, a gratulaci.

Nějak se mi nevybavuje dopoledne, jen sem tam něco pomoci , s Maruškou jsme si malovali, přišel poštou její dárek k narozeninám a ta veliká krabice dostala zabrat. Maruška chtěla dělat „buníčka“ tak jsme přes půl hodiny, jestli ne déle bubnovali na krabici a zpívali „tluče bubeníček. Mihnul se okolo děda a tak hned hlásila „děda taky“ tak děda bubnoval taky. Odpoledne mě dovolili si přispat, bylině vážně šoufl, odpoledne přišla Bára, původně chtěla na nákup do města,ale nakonec jen popovídala. Taťka byl mezi tím s Maruškou chvíli venku, přišli ve čtyři.

Fotka cesrou do Kauflandu


Pak jsme ji přebrala já a šli jsme ještě do Kauflandu pro chleba a pro nějakej drobnej nákup. Tam jsme se znova srazili s Bárou. Maruška hlásila v půlce nákupu nákupu, že potřebuje čurat. Řekla, jsem ji ať vydrží,ona většinou chvíli po hlášce spustí do kalhotek. vydržela to 15 minut, tak dostala za to malou mléčnou odměnu.


Maruška chtěla u internátu znovu čůtat. Viděli jsme v jídelně Martínka, zrovna večeřel. Maruška mu mávala.


V malém to vidět není,ale chtěla jsem vyfotit kolonu aut u spadlých závor.Maruška mě drkla takovým způsobem, že body světla nakreslily postavičky,vypadá to jak invaze ufounů. Je noc a taťka mi nadává, že jsem neohlídala, jestli neprotýká záchod,protože zrovna protýkal,musí se u něj počkat, jenže já musela k Marušce , začala brečet a on mezi tím přišel. vypila mlíko a chtěla ještě pití.. jsem plná emocí a smutku, dělám co můžu a i tahle věta a výčitky a křik ve mně vyvolávají pocit, že tu jsem na obtíž, doufám, že už město brzo rozsekne , zda dostanu nebo nedostanu byt.

0 komentářů: