sobota 22. listopadu 2008

22.11.2008 První sáňkování

Letošní první sníh. Maruška byla nadšená, Poprvé v něm mohla běhat. Já okamžitě vzala sáňky a šla nafotit fotky na PFky . Tady na té se mi líbí ten úchop :o))) Jinak na každé se série je něco. Při focení nás přepadlo veliké sněžení, trvalo chvíli, ale byl to mazec ani jsme nestihli se nikam schovat tak mám pro mě super fotky, kde je Maruška navíc obalená vrstvičkou sněhu.



Třeba tahle momentka kdy lovila sníh jazykem :o))) na některých jsou bohužel kazy, sníh se nalepil na objektiv,ale kouzlo okamžiku pro mě na nich je…..


Tady jedna ledová růže… vyjadřuje hodně mých pocitů….

Šli jsme do města , potřebovali jsme tam pár maličkostí. Zasněžená pumpa na dětském hřišti u kostela …

Domů jsme přišli v 11.15 tak jsme stihli ještě na chvilku před obědem na kopečku naproti paneláku si zasáňkovat. Maruška saňkovala poprvé a byla totálně nadšená. Tady mě ukazuje „maminko sedni taky „ sama se nebála je to pidi kopeček, nevím zda mě chtěla jako společnost , nebo zátěž , neb se mnou dojela vždy dál :o))))) Byla to chvíle v tom letu se stěhováním, ale byla totálně šťastná a pro tyhle chvíle dokážu všechno.


Po obědě pro mě přijel strejda a zahrál si na Pata s Matem a opravil mě za svitu baterky záchod, teklo to tam kde nemělo a on hlavou zkušenou věděl, kde co chybí a jak velký těsnění koupit. Já bych nad tím na štaflích s baterkou v zubech abych měla volné ruce dumala týden. Tak jsme zajeli pro těsnění a do Kauflandu , pak zamontovat. Pak šla mamča s Maruškou k paní Bezdíčkové na návštěvu , já si dala rychlou kávu a pak se pustila do pečení dortu a hňácání kytiček . A tady je moje podvečerní dílo……



TADY více sněhuláků a úhlů pohledu na moje zpackané veledílo

2 komentářů:

Jill řekl(a)...

Ta první fotka na sáních je nejkrásnější. Maruška tam má úžasný výraz modelky. No a dort teda NEMÁ CHYBU, je k sežrání. Maruška z něj určitě bude mít obrovskou radost. Jsi šikula.

Anonymní řekl(a)...

koukám že i když jsi měla dost velké starosti elán do života ti to nevzalo a to je superrr sáňkování nemá chybu a dort ---není co víc dodat superrr dort krásnmýý