pátek 20. března 2009

20.3.2009 "ještě koupat"

Dnes bylo plavčo. Byla poslední hodina za čtvrtletí a tak bylo volno. Mohli jsme dělat co jsme chtěli. A bylo málo dětiček, na hodinu po nás dorazila jen jedna maminka a po ní jen 4 maminy tak nám paní řekla, jestli chceme ať zůstanem. Jsme jasně nebyli proti , tak jsme dnes plavali skoro 2 hodiny. 3 plavecké půlhodiny plus svačina lektorky. Pak už jsme šli domů, abychom stihli oběd, jinak by ještě místo bylo.. a Maruška mi po skoro 2 hodinách ve výřivce řekla „ještě koupat“ :o))))) dnes mám pustili ve výřivce i bubliny , Maruška byla nadšená zvláště když jsme přejížděli nad proudem na žabákovi. Jediná chvíle kdy mi na chvilinku chyběl Petr v tom smyslu, že s náma občas šel a že fotil, protože z dneška by byly úplně úžasný fotky. Ale nebylo nikoho kdo by na břehu stál s foťákem. Marušce dnes přišel další balíček. Děkujeme všem hodným lidem. Tuhle to bylo oblečení až bude o chlup větší, dnes bačkůrky, až poporoste. Tak si je všechny zkoušela., No nejvíc jí vždycky zajímají přiložené dobroty :o))))) Všem moc děkujeme , díky vám to špatný období zvládnem. Maruška byla kouzelná když hnala s balíčkem ke mně a volala „Maminko, pošťák pines“ :o))))


Odpoledne jsem chtěla jít s Maruškou ven,ale přišla teta Marie a mamča byla nějak bez síly a energie a potřebovala jí načerpat z Marušky jak už kolikrát. Tak jsme zůstali doma a chtěla jsem vám napsat co to je, ale nechám vám to jako kvíz :o))))))) cestou domů jsme se stavili v Kaufu neb jsem potřebovala koupit kousek anglický na zítřejší oběd. A od mostu jsme zase ťapali .

6 komentářů:

Petra Jandová řekl(a)...

Netuším netuším. Sprchový kout??

Unknown řekl(a)...

To je jasný, meješ si vlasy :-) Peta

Anonymní řekl(a)...

Taky myslim že vlasy... :o)
Stepanka

Gabro řekl(a)...

Když čtu, že dostáváte balíčky, napadlo mne, že také můžu pomoci. Je po burze, v MUMu máme haldy věcí na charitu. Když mi napíšeš, co malá teď momentálně potřebuje a v jaké velikosti, ráda to proberu a pošlu :-). Nech mi vzkaz, po čem se mám podívat a adresu. Nebo pošli mail na gabriela.kutalova@seznam.cz

Dadouch řekl(a)...

Tak když jsem nakukovala dopoledne, tak jsem si myslela, že je to deštník (zavřený) a že ho sprchuješ ;o))))))))))))))))))

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Misorka se trefila úplně , no aby vedení nebylo první v řadě, super gratuluju k trefě :o)))))